bert fjert!

haha, jag och Ida sitter och ser Bert den sista oskulden! :)
hahaha, han fick sig just en tjej, det betyder ju att filmen är slut ;/
men har ju några till uppe på datorn!

justeja ;> måste berätta en skämmig sak som har hätn idag!
alltså i piteå uti åhlens så kom mamma och körde med mig, julle, tommy och elina med i bilen så tror hon det är en dubelfil så hon kör över på vänstra sidan och sen julia bara, halllå? :O vad gör du mamma? haha, åsså sen var det nån idi*t som körde upp brevid oss då vi inte kunde köra tillbaka till rätt fil ;S då kom det en som skulle svänga där vi stod, hon bara typ ett upp armarna och såg ut som ett frågetecken samtidigt som hon var sur ;) då sa mammma, tur jag var fin i håret, undra vars hon fick det ifrån!

sammma som idag då jag ida och farmor var och handla, då i kassan då farmor betala hennnes bakgrejjer/mat så fråga farmor hon i kassan om hon skule lära hon att vika påsar, hon i kassan bara;ja! så då ställde sig farmor och gjorde det, även om det var kö bakom hon, jag bara men farmor! kom det är ju kö bakom dig, så typ skämmdes jag gärnet! asså herregud... efteråt sa farmor att dom som var bakom henne kunde gått till den andra kassan men då var det ju bara det att dom i den andra kassan stog och packa upp som dårar för kön! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH PINSAMT!!!!!

  
   
                                            JUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!                                           
 


/Johannnnna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0