Café stogatan

fick just lite ont i magen ;/ hhahha, ska inte säga mer om det.
utan berätta om min dag ur den varit :)

skolan var tråkig som vanligt! fast ändå kul :)
för vi hade ju sovmorgon till 10.35 och när jag koma till skolan börja alla småa sexor gå till matsalen och då tänkte jag bara, va f*n? ;o ;)

sen var No:n roligt och matten :p även musiken faktist.

mamma hämta mig då skolan var slut så for vi på tomtebodan, där träffa jag min sis och ida, sen terra!
vi for och fikade på Café storgatan, ida och terra drack typ cappochino elr hur det stavs.
ida vart lessen för inte varm choklad fannnns ;( Jullis köpte morotskaka och ida en negerboll åsså dela dom det så dom fick lite av varje. therra åt en morotskaka och jag en baguett, ville inte ha fika ;)
Sen gick Jullis till Tommy och vi andra till ICA för å vänta på  idas mamma som var och handlade mat till imorgon, det var lite smått och gott där allt. Träffade Gabriella (Julles och idas gamla lärare) hon sa, och du är julias lilla syster va? jag bara, eeh ja :)

www.idaaag.blogg.se har några bilder från fiket!

Nu
ska jag gå till matbordet och äta kött och pommmmmes! mummmma ;P
sen ska jag och BJ mitt nya hem (korsträsk) =E

men vi får höras imorgon innan jag ska på tjejmiddag!

/Johannnna ;>


Kommentarer
Postat av: Ida

jåå, ja vart som lessen :'(

2008-11-07 @ 19:10:17
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

men åå /: varför inteee? :C

2008-11-07 @ 19:13:09
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: terra

aa de va najs idag ;) fina pix fick vi me! synd att dom it hade varm choklad bara :(

2008-11-07 @ 23:53:06
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0