Damion 4!

i lördags efter att jag hade varit på skolan så blev det så att jag och Ida for på skotermässan. Vi skulle se filmen (Damion 4) (eller Damien 4 som det stod i älvsby bladet, hahhahhaha) kl. 1, men det var för fullt så vi rymdes inte i biosalongen, det stod till och med folk runt kanten med, så dom fick köra en extra föreställning kl. 2, så vi gick på den istället. dom vart nog glada för att det var så mycket folk som ville se den ;o dom hade en kl 9 med, hörde att den oxå var gode full om man säger så... Medans vi väntade på for vi på grillen och åt skråv med mammi och pappi, sen tillbaka och gick på mässan nått varv innan filmen. den var bra, fast det är ju klart som ida med skrev, jag och hon var ju med i den TVÅ hela gånger! klå det du :P förresten så tyckte Ida att jag spana in massa killar, vet inte om jag håller med där riktigt ida, men några snygga såg jag.. ida såg säkert med nån men tordes bara inte säga det som jag :) sa att en var snygg, åsså då vi skulle gå för att ida skulle få se han så var han helt borta ;o :'(

Efter att jag och Ida varit klart på mässan så for då hon till luleå och jag bar mig hem =E hmmm... vad gjorde jag? :O juste Johanna ville vara med mig så jag for till hon, sen kl 7 så for jag julia, Jossan & Johanna på rallybrudar, inte riktigt så bra film om man säger så.. Adina och en annan Julia skullle följa men dom orka inte! haha... det stog några och skrek utanför bion hela tiden, trodde först det var bakgrunds ljud, ända till slutet, haha! dom ropade bland annat: har någon en tandpetare :S sen så var det en lång kö efteråt för det skulle vara Damion 4 igen då på kvällen, kl 9 =) sen fick ajg ta farväl från Johanna ;/ for till Adina och sov där! vi sjungde singstar och hade roligt. adina somnade jätte tidigt men tur att jossan och julia var med då! =) sen vaknade vi nästa dag, åt frukost sen sjungde vi mer :) sen for jag hem, var med johanna på kvällen åsså sen for vi till korstrsäk vid kl 7 efter jag hade tränat body toning :) vi var med marucs, sen kl haöv 10 kanske så kom elina. vi var ute och gled på vägen åsså  var vi innne då och då för det var så himla kallt :S vi for hem vid 12 kanske eftersom alla föräldrar skullle ju jobba dan efter så då var vi inte längre, även om det vart lika länge som det brukar vara, men men :) sen så sov jag bra :)

/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

jåå, nu är vi ju som stora kändisar alltså ;D

2008-11-18 @ 12:35:17
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0