flätor är fint

idag har jag varit på skolan, var grymt kallt ute imorse :S
vad ger det egentligen att det är kallt utan snö? ;o absolut ingenting!
man vill ju ha snö om det är kallt, annars vet man aldrig vad man ska ha för kläder! ;s
antingen tar man långfjollingar (långkalsonger) eller så ingenting!
hur man än gör så blir det bara fel, antingen kallt eller för varmt! puuuh.....

nu ska vi gå över till ROLIGA grejer!
idag fick vi tillbaka vårat tyska prov, jag fick bra resulatat!
endast bara två fel ;O alltså MVG :)

senare idag så var jag på cirkeltr'äning på korpen ;>
det var jobbigt idag, men ändå härligt som ;)

nu sitter jag och har just blivit klar i håret.
syrran har just flätat mitt hår :)
så jag kommer att ha vågit imorgon..
julia var så gullig, samma igår hannie, hon gjorde med flätor då :) har två nu, igår hade jag fyra ;>
men det blir nog lika fint ändå...
hade inte så lockigt idag, eller jooo, där bak.
men inte på sidan framåt, men vem bryr sig? :P
haha, inte då jag ;> bara det är lite lockigt iaf..
det duger alltid för mig!

NYHET IDAG: vi fick veta i min klass att vi ska ha en hemuppgift i engelska så har vi sovmorgon på fredag, vi har alltid hål efter det så då har jag ännu längre sov morgon :)
börjar kl 10.35 :p har matte då! sen bara två till lektioner..
gode så roligt, ska spara nu innan datorn slåss av, har slut ström typ!

/Johannnnnna ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0