försäljning i vistträsk.

det började med att mamma och jag for upp til visträssk nån minut strax efter 9 ;)
vi for då till vistträsks gympa hall ;P den är som sakt inte så jätte stor.
men man rymdes iallafall att ha en försäljning ;)
först så var det modevisning, visste vem 2 var typ, Johanna Fernberg och Amanda Berggren tror jag nog att dom heter, dom gick iallafall mode visning.
sen i mitten av den kom kajsa och madde och sålde med mig ;p
sen fick vi typ allt sålt utan några påsar..
vi åt palt där borta, sen så for kajsi och madde hem ;p
då vart jag helt ensam, ingen köpte då på ett tag så då sänkte jag påsarna som var kvar till 10 kr då fick jag sålt 6 st bara på 30 sekunder :) det var bra det!
sen så halv 3 for jag hem, stog ända från 9-halv 3 ;o fatta jobbigt!
känade ihop 500 kr typ, alltså av bara fika ;o det är gode bra ändå tycker jag ;p


                                           bra låt :)


/Johannnna ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

ja tänka sej så jobbigt det kan vara ;>

2008-11-22 @ 17:06:43
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: fanny ,p

inte var de så dålig ;) hur mycket har vi i klassskassan nu? ^^

2008-11-23 @ 19:44:41
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0