Gällivare!

igår så var jag på inne-bandy i gällivare!
hela laget for på morgonen igår vid halv 7 ;)
vi åkte buss i cirka 3 hela LÅNGA timmar.... tänk dig det alllt ;O
jobbig var det, sovde lite på golvet för man kan ju inte ligga i ett bussäte heller ;o
men sen då vi änteligen var framme så var det roligt.
vi spelade första matchen halv 11 :) den vann vi med.... kanske inte ska skryta..
hahah, nej men vi vann med 12-1 faktist ;P inte likt våran stil att vinnna.
men vi ägde dom totalt! =E
efter det så var det ett långt långt långt håldet var då mot gällivare igen, fast sist var det 93:or och nu denna gång 91:or.
sist förlorade vi med 3-2, hade väldigt nära att bli lika elr jämt. dom för tjäna inte att vinna då i alla fall tyckte jag, tror inte dom andra tyckte det helller.
dennna match hade vi otur :)
alla vilade sig till kl halv 3 då dom började värma upp för matchen som var halv 4..
i början så dom fick in 4 mål ;o
sen fick vi typ ett. sen var n period klar. andra perioden fick dom ett mål och vi med.
sista perioden var då ställningen 5-2 och sista perioden art det 6-3 :/
dom vannn då.... då det var 13 sekunder kvar så tackla amanda en lite löst så hon flög in i sargen och börja skrika, AJJJ MITT BEN! typ tusen gånger, då sa amanda oj,sorry också påstår alla andra på läktaren att hon inte gjorde det :@ fatta arg man vart! vi sa till alla på läktaren att hon sa det, då sa dom men hon gick därifrån och skratta och det gjorde hon ju inte :@ svårt att fatta ens! ambulansen kom typ, såg inte ut som då mitt knä for ur led... är inte säkert att det gjorde det men tror det, å inte behövde då jag en ambulans inte. inte nån av dom tre gånger det hänt.. efteråt duscha dom som spelat så for vi på en resturang och åt, vart kebab för mig :) sen for vi hem, var hemma cirka halv 10 eller klockan 10.. gjorde engelska då, sen gick jag och sov. sen hände inge mer.
skriver kanske om vad som hänt idag sen. är hos linn nu och ska gå hem nu!

/ Johannnna ;>


Kommentarer
Postat av: Ida

sära dom på läktarn! :O

2008-11-10 @ 18:42:53
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

aha okejokej :) nej du får ge mej sminket iatället!! :P

2008-11-10 @ 18:52:52
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

men jag har it råd serru! :O

2008-11-11 @ 17:01:20
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

ska jag snatta tycker du eller? :O

2008-11-11 @ 19:06:42
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0