Gratttttis Hannnie 13 år :)

nu har då hannie äntligen fyllt tonåring, grattis på hon!
jag vet presic vad jag ska köpa till hon, bara det inte är så himla dyrt...
måste fara snart innan alla affärerna hinner stänga.
är ju lördag och då stänger dom redan 2 ;S
det jag ska köpa finnns på grådings, jag skriver senare när hon fått det vad det blir!
hon kanske läser och då avslöjjar jag det ju ;O men vem vet om ho läser? ;O

just nu sitter Terrras pappa här, och han hör INTE frysen som låter...
den låter ju jätte högt! :O hahaha!

Ska snart fara till byn som sakt och handla hannas paket!
Sen ska jag fara på byn och sen hem och duscha!

Ikväll blir det tjejmiddag hos hanna! :P
måste komma ihåg min kamera idag :) så då blire några bilder ;)
ska sluta nu!

/Johannnnna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0