köpte inget idag..

herregud, mammma vart helt shockad då jag hoppade in i bilen snabbt och sa att inte hade handlat nå,
hon bara: Johannna? har du inte haandlat något? ;O
var gode så stolt att jag bara handlade mat idag :D
Elina typ handlade massa grejjer!
hon handlade skor, halsduk, 2 linnen, bh, trosor, benvärmare typ och kanske något mer?
hon hade iallafall tänkt att  köpa ett par jenas som hon trodde kosta 99kr, men dom kosta tydligen 299kr ;S
dom hade tyvär typ skrivit fel eller något på en lapp ;/
då vart elina väldigt ledsen! :'(

igår så for jag hem direkt efter skolan!
malin och rickard följde med mig hem för vi skulle planera något inför klassresan,
vi har tänkt att ha ett party för några småbarn tror jag, bara alla andra i våran klass vill det :E
men jag tycker dom får lov att göra det annars ordnar jag malin och rickard en själv! :D
nej men dom ska vara med tror jag :P

nu ska ida kommma, inga andra vänner är hemma än hon, eller ja, ringde johanna men hon svara inte nå, hon bara sa att hon inte kunde prata, lät som om hon inte ville vara med mig ;S
hon skullle ringa men får se om hon ens gör det, man vet inte med hon ju! :/
ska gå nu och äta lite chips! vi hörs!

/Joahnnna ;D

Kommentarer
Postat av: lina

haft en bra dag? =) kram

2008-11-29 @ 19:45:46
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Postat av: lina

jo de är bra =) hehe

2008-11-29 @ 23:14:36
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Postat av: malin

jo, dom får himla vara me :D

2008-11-30 @ 11:02:07
URL: http://iimportance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0