korsträsk på halloween

igår så for jag och johanna till korstrsäk kl 5. vi var med marcus..
vi gick ut ett tag, jag hade glömt kallingarna så jag frös. men då gick jag in och tog på mig dom ;>
men det var ändå jättejättejättejätte kallt! brrrrrrr.....
så då gick vi in, men det var bara jag som frös ändå :s
hahha, men marcus skulle äta så vi var ju ändå tvungna att gå in :D
Daniel, Alexander och Oscar gick bus eller godis, dom kom till oss men fick inte nå ;)
vi följde med dom, dom fick hur mkt som helst :o men vi åt ju inte elr sa något, var bara ute.
sen märkte johanna att hon tappat sin mobil så då leta dom den.
den var bakom nån lastbil :S så det tog ett tag innan vi hitta den ;)
men till slut som tur iaf... före det såg vi lite idol.
och förresten så kom det några små söta ungar.. tre stycken var dom, hahha!!
sen såg vi nån film, sen skulle vi hem. men innnan det lärde marcus mig hur man brände ut/in en film på en skiva. ska man säga ut eller in!? SVARA!
sen så for vi hem, försökte bränna in/ut en skiva idag men det gick inte :S :S :S :S
måste köpa några andra skivor kanske ;o
nu ska jag inte skriva mer, hejdå!
/Johannnnna ;>


Kommentarer
Postat av: Ida

bränna UT! haha ;>

2008-11-01 @ 15:15:18
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

okej, då har din mammis fel ju! :P

2008-11-01 @ 17:46:56
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

vad bra! :D

2008-11-02 @ 00:09:49
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0