match

skolaskolaskola är det bara i mina tankar!
fyyyy det är så himla tråkigt med skola att det inte är sant!
idag hade vi ett oförberett prov på tyskan! gick inte bra alls! /;
hade bara 20 min på oss att göra det med, ännu värre :(
har inte hänt så mkt idag, skriver senare elr imorrn dårå.

igår så var jag på innebandy match, eller en tränings match.
vi spelade mot damlaget, vi var bra. förutom i sista perioden då vi var helt sluta.
vi förlorade iaf med 5 elr 6-1. men som sakt dom var lite bättre iaf :)
dom hade 4 nya tjejer såg jag, enda jag vet vad hon heter är hanna och hon var riktigt bra tyckte jag ;)
det var såklart dom andra med, men har ingen aning om vad dom heter just nu..
och förresten jag tror bara att dom är ny, kanske har spelat förr, vem vet? ;O
men nu ska jag inte skriva mer!

/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, de gick inte bra för mig heller :p

2008-11-05 @ 18:55:23
Postat av: Liv

skolsskolaskola ,, är vad som BORDE vara i mina tankar just nu ; /

2008-11-05 @ 20:59:54
URL: http://livsimeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0