mätt i magen

hejsan svejsan i lingon skogen! ;P
jsag har nyss ätit en god hamburgare med frsiko bröd! (Y)
före maten hade jag just kommit hemifrån byn!
handlade mitt paket till hannie! ;) det vart inte det jag tänkt, en naiomi cambell parfym, men det vart en bra grej hon ska få ändå som tur var!
jag är jätte mätt efter maten så satte mig ner och skrev ett inlägg medans jag ser because i said so! :P har sett lite lite av den innan så hade tänkt att se den klart nu!
handlar om nån mamma som bestämmer över vem hennes barn ska gifta sig med, sen har jag inte sett mer!

när filmen är slut ska jag duscha, hade tänkt göra det nu men var för mätt, längtar till halv 6 då jag ska till hannna på tjejmiddag :P blir säkert jätte roligt ;p ska konscentrera mig på filmen nu!

/Johannnna ;)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

va köpte du istället då? :)

2008-11-08 @ 19:29:26
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0