muffiiiins!

Ungefär halv 9 skulle Julia till Tommy, men Ida var så snäll stannade kvar med mig och strax före 9 började jag Ida baka massa goda muffinsar :)
Vi gjorde mini vitchoklad/hallon muffins och cheesecake muffins, gott hoppas jag det vart, smakde bara dom små, aldrig cheesecaken :)
får väll göra det en annan dag ;) vi vart klara strax innan 11, så då ida for hem så gick jag och la mig nästan direkt, somna gode snabbt kan man som säga :) 
 
Laddar upp bilder då ida skicka dom :)

/Johannnna ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

såg ditt sms ganska nyss serru, men nu är du ju inte vid datorn ;/

2008-11-18 @ 19:29:08
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Jossan ;)

Åå vad gott med muffins och cheesecake :)

2008-11-19 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0