shopppa julklapppar :)

Imorgon ska min syrra och Tommy gå skola så då passar jag och Elina på att åka in till stan då man inte behöver slösa 60 spänn typ för att få sig dit, nu äre ju gratis!! (Y)
iallafall för min bursch! elr hur det stavas!
ska börja att försöka handla lite julklappar och kolla vad jag önskar mig av mamma, pappa och dom andra jag får av :) ska kollla om det ens finns nå jag vill ha ;o vet ingenting nu ;O det är typ helt knäpppt!
det enda jag villl ha än så länge är presentkort eller pengar i detta lag, önskade bort mindatorn och ABBA singstar eftersom jag lånat det nu å det är inte så jätte kul om man säger så...
och minidator behöver inte jag för vi har typ 4 datorer som funkar ju!
Så vad behöver jag den till?! :)

/Johannna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0