skolan...

sitter här på skolans dator i elevfiket :P jag har hål till kl 10.35 :)
har haft det gode länge redan, Rebacca och malin sitter och splear rebubbled medans jag och fanny kollar, men jag spelade nyss sjkälv med ;) dom skriker som bara den! haha :) dom är ungeför lika bra/dåliga ;)

idag är det äntligen helg, ska vara med kompisar idag tror jag, imorgon ska jag nog till piteå och shopppa tror jag ;p sen är pappa och mamma inte hemma så då ska jag väl säkert vara med johanna om hon nu skulle vara hemmma ;> ska med elina, mamma, julia och tommy till stan, eler julia och tommmy ska på skola och mamma ska följa serru ;E

men nu ska jag dra! /
Johannnna ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0