tjabbba tjena hallå!

igår hann jag inte skriva något inlägg om vad jag gjorde, kom hem från linn vid 12 och var trött!
iaf så började dagen med att jag vaknade, åt frukost och ja? det vanliga...
sen började det att komma folk eftersom mammi hade fyllt år i fredags ;>
vi fikade cup cakes som jag hade gjort och lite annat smått och gott :p
sen  på kvällen kom johanna, efter det linn.
vi såg mamma mia och sen for vi till linns papppa :p
där busade vi mest och höll i lillemor :)
sen for vi hem, då var idaG och therese här hemmma, då tog vi några nice pictures som jag her in sen. är på bäbara nu så jag har ingen kabel att he in bilderna! men dom e najjs iaf! haha
sen gick jag och la mig ;p
/Johannnnna ;>


HAHA, vi var inte seriösa där! ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

jåå riktit najs pitchures! ;>

2008-11-02 @ 12:28:42
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0