hejsan igen.. ...

hejsan igen.. har inte hunnit skriva på länge eftersomdet har varit väldig sterssigt här, eller känt som det i alla falll! som igår då var jag på skolan, kom hem lite innan 4, då gick jag på mamma och pappas jobb och fixa en grej, sen äta å sen träning till kvart i 8. var då hemma vid 8 =) då jag kom hem visa min syrrra mig hur man redigera en film på windows movie maker.... sen till jonas och åsa och sara, sen hem.. då ja gkom hem duschade jag snabbt, fixa reklam filmen som skulle vara inne nästa dag ;> sen gjorde jag engelska glosor. tog länge innnnan jag lärde mig, även om dom var lätta :D sen skrev jag recept på knäck som klassen ska baka till på ksyltsöndag! förresten kom och köp då! :) mjukbröd och knäck! snällllla (a) bakar mjukbrödet nu, ska baka nå skorper nu :) vi får höras ikväll kanske :D
 
LÄNGTAR TILL JUL!

/Johannnnna ;>


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha så lejd du är, men det är ju inte ens säkert!!

2008-11-27 @ 19:25:26
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: mammsen

Säg till Malin att hon är en stjärna på att baka mjukkaka alldeles runda och fina.

2008-11-28 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0