hejsan

idag har jag gjort BT på toan, om ni nu inte vet vad BT är så är det body toning ;)
man brukar gå det på korpen. men jag sku hoppa över det idag för jag och johanna sku va med en, men den verkar aldrig kommma! då hoppa jag över i onödan.. bajjjs!
men jag gjorde iaf min egen lilla BT, hahha. inte lika jobbigt men gav lite iaf!

Idag så sku jag he in bilen i motorvärmaren, men sladden nådde inte, då vart jag arg.
skulle typ leta nån annan förlängningssladd men inte hitta jag den inte ;o
då stoppa jag in kabeln i ett annat hus åsså trodde jag att jag var klar men nej! ;@
då sa mamma och pappa att det inte var ström i det huset så då var jag tvungen att koppla sladden ända in i huset för jag orkade inte leta efter förlängningskabeln ;p
och till slut fick jag veta att inte motorvärmaren funka för mamma hade hett sönder den igår.
så då gjorde jag allt i onödan! :@


fick just lite najs pictures av ida som är gammla på mig, här är godingarna! (Y)




Kommentarer
Postat av: Ida

stackars lillajohanna :'( jådu dom där bilderna är riktiga godingar ;D

2008-11-02 @ 19:58:56
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det var synd om dig att du fick göra de i onödan :/

2008-11-02 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0