varmt/kalllt

åååå, hur man än gör så blire alltid varmt eller kallt! visst? ;s
nu är det typ dö varmt här inne åsså nyss frös jag!!!!
är ju jätte kallt ute med! ;/ ;/ ;/ ;/

idag har jag bara varit på skolan, chill dag! engelska som gick snabbt..
sen så var det bild men då var det något med elevrådet så då missa jg bilden.
etfer det hade jag två timmars hål <3
sen SO och då jobba vi om reklamer!
efter det bara slöjden som gick gode bra ändå :D

Till helgen ska jag sova hos adina <3
först skulle bara jag och jossan sova där men sen fråga adina om julia häggström fick det med :)
tror hon ska sova där, men är inte helt säker :p
vi går ju som sakt gå skola på Lördag så vi blir lediga på måndag :P
vi börjar 9 och går till 12 :P chill!
sen så ska jag antligen till adina direkt eller hem och hämta grejer för att sova där <3
sen kl 19.00 ska vi fara och se bio, HELT GRATIS ;O
men det är för det ha varit filmfestival! hihi ;p
vi ska i alla fall ha roligt hopppas jag :p men man brukar nog alltid ha roligt med dom!
glömde kameran sist jag for bort, så ska försöka komma ihåg den på lördag ;p då får ni se lite bilder, de var ju ett tag sen jag tog några nya pictures som sakt =E

Nu ska jag snart äta nån paj  tror jag det var :p
sen ska jag och bowla med KU :E
vi har hela bowling halen typ tror jag ;) det är gode så najjs om man säger så.
ska sluta nu, hejdå!

/Johannnnna ;p



Kommentarer
Postat av: j

2008-11-13 @ 17:18:54
Postat av: Jossan ;)

Jag länktat tills i helgen :)

2008-11-13 @ 17:21:12
Postat av: Jossan ;)

Jag länktar tills i helgen :) Det kommer nog bli mkt fika hoppas jag då ;)

2008-11-13 @ 17:22:22
Postat av: Matilda ;)

Är det son of ranbow eller vad den nu heter ni ska se ? Tänkte kanske se den ;D

2008-11-13 @ 17:35:18
Postat av: Ida

vill du de du :P

2008-11-14 @ 16:10:51
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0