dåliga bloggar..

alltså jag har inte orka skirva nåå den senaste tiden :/ men får väl skriva lite mer idag ;) hahha, eller kanske om jag ids! nu sitter mammi och pappi och äter hamburgare och inte jag :/ ska vara med jossan så ja väntar på hon för då ska vi två äta senare! vi ska vara med marcus serru ;> vi ska med äta hamburgare, men med strips! =) ännu mer gottttta :) idag vid klockan kvart över 4 ringer Therese Hardegård till mig och frågar om jag vill ta hennes plats till stockholm kl 6! jag bara, WHAT?! :O men jag fick iallafalll fara för mamma och papppa med det gick tydligen inte att ge bort biljetter sa annlo :/ så therese var tvungen att fara även om hon inte villle ;o stackars liten! :( iaf var påväg till malin dådring då therese ringde så jag sa till farmor sväng in här och stanna ska inte till malin, ska nog till stockholm! farmor bara, va ska du till stockholm? ;o haha, så då vände vi bara och sen då jag kom hem sa therese att det då inte gick så då hade jag farit hem i onödan! hade kunntat vara där med malin, linn, anna, elina, hannah och ida, men då for jag ju hem i onödan ;( men jossan har då tränat klart nu, för hon skrev just ett sms så hon och mrcus ska kommma nu! hejdå :)

Ps. skulle ha åkt buss till sthlm, skulle vart jobigt!

Kommentarer
Postat av: ida

jobbit åka buss dut! men va skulle du göra i sthlm? :o

2008-10-10 @ 20:20:00
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: ida

aaha okej :P

2008-10-11 @ 14:02:05
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0