gårdagen

vaknade vid halv 10. då gick jag till syrrans rum och spelade piano! hihi..
har lärt mig i ett litet högre tempo alla låtar nu ;)
sen kl halv 11 kom fannny till mig. då gick ajg ner och åt också satt vi och pratade :)
sen direkt då mamma kom hem ringde ingelalalalalala och sa att hon hade en mjuk kakedeg som vi skulle göra.
då kom ju såklart madde med ;>
jag fanny och madde bakade klart degen på 25 minuter typ.
sen väntade vi lite.... sen rullade alla in från klassen. (inte krille)
sen var vi alla och då började vi att baka!
krille ringde klockan 3 typ när iv var klara och sa att han inte trodde det börjat, hahha knäppt!
sen så gick alla inte och åt utom tre stycken! det var hammisburagare ;>
vi var då klara, alla lånade typ kläder... för vi skulle ju stå på byn ocxh sälja ;>
vi fick slut mjukkaka på 30-40 min /;
det var synd, men då vet vi att vi kan baka mera nästa gång ;)
sen var det slut! och nu ska jag gå ner och äta ;>
/Johannnnnnaa ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

värsta bagarn du nuför tiden ;D

2008-11-01 @ 15:38:06
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: kajsaa

Hahaha xD Jag tyckte det va kul att sälja med klassen :D (Y)

2008-11-04 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0