happy time!

när vi hade svenska idag var som väldigt trött! för det mesta så slamsa jag bara med till slutet när vi skulle sluta så skärpe jag mig, vi fick sluta tidigare för sara sa att vi var jobbiga :P inte så snällt, men det var vi nog!

iaf idag så hade vi tyskaprov ;) det gick väl sådär, kan få VG tror jag! men absolutinte MVG ;> isf har jag väldigt tur om sara rättar felxD

igår så var jag i korsträsk med Johannnnna ;>
vi var ute lite och lekte i en lekpark sen så busa vi med några fyror, dom tyckte vi skulle förtsätta men då börja jag frysa så vi gick in. innne så gjorde vi inte nå för då fick jag ett sms av jullis, är ni redo? för då skulle vi fara hem... jullis och mamma hade varit på kalas hos Isac som fyllde 13 år som ni kanske redan visste x)

nu tuggar jag iaf tuggummi, det är mummmmma! idag ska jag på korpen tror jag, är cirkelträning. det är det bästa som finns! jag är lite hungrig för idag på lunschen smaka det bajs, bränd köttfärs och torrt mos ;S usch!

/Johannna ;>


Kommentarer
Postat av: fanny

nej, de var ju gott :)

2008-10-22 @ 18:53:06
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Ida

de lät äcklit hörru!

2008-10-22 @ 19:50:50
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0