hej linn!

tjabbba sa jag till linn en gång! coolt va? =) nu har jag nysss plattat mitt korta hår! jag är hos linn, jag lånade lite av linns hårspray och det luktade underbart P: hahhaha! linns står och viker in kläder i hennes garderob! :D vi ska snart på KU! :) vis ka sjung singstar där, jag ska ha med mitt :P så jag och linn ska nog gå till mig snart! vi måste ju hinna packa ner det, elr först koppla ur det. sen packa ner det :p ska ropa på linn och säga det nu! så vi får se om jag hinner skriva mer imorgon ;> borde jag hinna tka jag :) ska nog vara med jossan imorrn efter hon tränat hennes gymp (y) det blir kul! pusspuss =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-23 @ 16:53:37
Postat av: Anonym

oj, coolt :p

2008-10-23 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0