jag är bra jag!

jag hjälpte just en farbror med att hitta några rörsaker ;>
men det var han som gjorde alllt, stog bara och tittade på när han gjorde allt!
Nu kom det in någon annan och sökte efter pappa.
men han är ju i piteå så det går inte så bra att träffa han.
men imorgon vid kl1 är han hemma bara så du vet, hhahaha!

jag har just suttit och läst några olika bloggar. det är så roligt och läsa om andras liv..
jag ser nicke och nilla nu, dom är så söta!
och nu lyssnar jag på en låt där mimmi, frida och molly sjunger tillsammans!
fy vad dom är duktiga!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är oxå bra jag, ja hjälpte en tant i boden å stäna av mobilen idag haha :P

2008-10-25 @ 16:44:17
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0