kanske korsträsk!

när jag kom hem nyss sa mamma att hon skulle till korstrsäk, hon sa att jag och johanna fick följa :) tror då vi ska det för johanna vill det.. vi ska till marcus och latja på ;> det är det besta! jag har nyss läst lite olika bloggar och som ni ser har jag min nya bloggdesing nu! vad tycks? ;) jag gillar den mycket kan jag bara säga! ska nog gå och ringa till johanna elr iaf smsa till hon om kostrsäk. vi ska nog dit efter middagen. mammma ska dit för att isac fyller ju 13 år idag, gratis till han! jag vill med fylla år idag!

imorgon har vi tyska prov, kan det mesta så jag tycker jag borde klara det, men det får man väl se imorrn vad sara har gjort för prov :) hopppas det grå bra iallafall! ska gå ner nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

okejokej ;D

2008-10-21 @ 19:50:20
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: fanny

haha, de är klart :)

2008-10-22 @ 15:54:09
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0