nya hemmet, korsträsk!

igår så kom wille och marcus till mig.
när dom varit hos mig ett tag så kom johanna.
vi skulle äta pommes och filé! det var lite brännt om man säger så!
när vi ätit hade vi ingenting att göra så vi for till korsträsk och lekte vid klockan 8 :)
vi var inne hos marcus ett litet tag och sen gick vi ut.
det var väldigt många ungdomar ute så vi höll oss från avstånd för vi ville inte vara med dom.
vi gick mot skolan för å försöka spia på vem det var och tillslut lyckades vi se några iallafall!
dom älrde mäniskorna tog taxin ner till älvsbyn, dom yngre stanna kvar.
och förresten så lite senare kom polisen för några ungar gjort något.
sen så skulle vi gå in till antligen marcus eller Ante för han hade kommit ut lite före! (och förresten, då ante gick ut så skrev jag på sms om du kollar dig runt ser du oss, men inte såg han oss så han ringde till mig och frågade, vars är ni? ;o han trodde vi var mot dagishållet medans vi var mot helt andra hållet xD)
och när vi står på antes infart så kommer sebbe från klassen och Aikon tror jag han heter springandes ner ifrån en backe. dom halkade lite för det  var väldigt hal på vägen! men sen då sprang dom iväg och då gick vi äntligen in!
Vi satte oss i hans rum, spelade spel och såg på någonting! det var roligt, sen så fick vi skjus hem.
Johanna skulle egentligen sova hos mig men hon hade inga grejer med sig så det kanske blir idag tror jag ;p det får vi se :)
man får ta livet som det kommer!
vi får höras lite senare då någonting har hänt idag.
har ju bara varit vaken och spelat dator, och i det finns som inte så mycket att skriva om ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

lika bra du flyttar dit ju! ;b

2008-10-26 @ 11:07:08
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0