poppelipop!

hade ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik så det var poppelipop! det blir bara som de blir ibland som tur är :p

Idag så hade vi en väldigt rolig dag på skolan, om man du bortser ifrån slöjden! började med... hmm, englska, pch då hade vi prov! gick inte så bra för mig men gjorde mitt bästa och det är huvudsken! hopppas bara jag får G iaf ;P Efter engelska så hade vi bild och det är så himla roligt tycker jag, spec nu i åttan då man får rita ansikten och sånt! efter bilden så hade jag hål från halv 11 till halv 1 :) förs gick ja goch åt med alla i klassen och sen följde jag med johanna kl 11.15 då hon skulle äta! efter det så gick vi ut på byn till öbergs för då skulle johanna till hennes praoplats. då ringde jag till Rebecca och fråga vars dom var och då var hon, otilit, fanny och erica på gårdings och lekte då gick jag dit! (Y) det var väldig skoj. sen gick jag och otilia till skolan för vi skulle förbereda oss till våran debatt eller vad det heter :S man ska i alla fall vara politiker och käfta emot sina fiender i ett parti ;p hahha, det var kul! typ rickard satt och skrek hela tiden, men han är ju en sån.... efter det hade vi slöjd :/ det enda tråkiga ända tills allan kom och hjälpte mig, funderar på att byta till syslöjd för då får man i alla fall inte några stiockor i händerna! åååh, det gör så ont. fast då kan man få nålar i sig :S

men orkar inte skriva något mer nu, puss!

LilllaJohannna!

PS. LÄS www.kajsaani.blogg.se hon är rolig :)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag lovar sy är jätte tråkit.

2008-10-23 @ 18:20:28
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0