skolan

idag så var det faktiskt en gnska olig dag på skolan, började med att vi hade matte, men plugga bara no provet. direkt efter matten hade vi so, vi fick veta ngt om tillsammans iaf... sen så hade vi då sex och samlevnad prov, gick inte bra! visste typ inte nå, men kanske får G :p sen så stog johanna och fanny ute och vänta på mig för vi skulle äta med varndra och dom som inte ens är på skolan, utan har paro :D sen så åt vi gick på kp, köpte en klubba idag :P de var god.... sen så satte vi oss i C-huset, var typ inga där. bara några från något annat land :> sen hade vi idrott, den var kul! sen tyska och det var med kul för klara läxan! och fick veta att vi skulle ha prov som jag kunde redan :P sen så hade vi svenska, läste ut min bok där! sen så är jah hemma, skriver på msn med johanna, också ska jag nu spela rebubbled, är ju på level 72 på den stationära datan, och här bara på 68 :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, du måste hjälpa mig, med de och gratis godis grejen :D

2008-10-15 @ 19:31:02
Postat av: fanny

hejj, jobbiii!

2008-10-17 @ 22:48:36
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0