skoli skoli koko som en gök, koko!

fin rubrik va? ;o
idag på skolan så var det gode chill..
vi hade engelska och då fick vi pyssla!
sen så var det hål och det är drygt..
sen matte prov :P det gick gode bra men alla kan ju typ fusk för Lars men det ska man inte göra!
sen åt jag lunch med johanna, julia och carro! maten var inte god så jag åt mackor! =)
sen spela jag litelite pingis. men sen fick jag inte vara med för ja är för bra för alla. SKOLMÄSTARE!!!!!! yeeah.
 
nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem och göra maten.är lite hungrig om man säger så eftersom maten på skolan inte var nå god! ;/
 
sen blir det bara att fara till kostrsäk :)
ska vara med marcus, johanna och jossan. vet inte om det blir nå ante.
men han sa då att vi skulle höra av oss, så vi får se!  

Kommentarer
Postat av: Ida

men ja veeet /: är korsträsk ditt nya hem snart eller? hahaha ;D

2008-10-24 @ 19:20:27
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0