vet inte..

vad jag ska göra! malin villle vara med mig men då kan jag bara vara med hon till kl5-6 typ för då fråga johanna om hon kunde vara med mig efter det.. vi ska nog tilll korsträsk för mamma kunde skjusa dit!

igår så var vi med i korsträsk, vi gick in hos ante, haha! men vi var inte där så länge för han var tråkig och såg mest på film, men får kanske försöka att han ska vara roligare idag, fast vi går nog inte dit! också igår så var vi och letade en räv som finns där som INTE har skabb, haha.. iaf så hitta vi den inte. igår då mamma skjusa upp oss trodde hon att en liten unge var en katt så hon körde jätta sakta tills hon såg att det var en unge! haha :)

nu ska jag nog sälja godis/kakor! vill du köpa? (a) snällla!

men kommentera om du vill ha! hejdå =)

Kommentarer
Postat av: ida

haha okej ;D

2008-10-18 @ 14:41:58
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: therese

ja kan kommentera men har nog it råd å köpa ;P hehe

2008-10-18 @ 19:05:04
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0