do it!

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.

Namn: Elina Öhman
När fyller han/hon år: 21/11
Vart träffade du han/hon: fotbollsträning
Hur är han/hon som person: glad och snäll
Tycker du om honom/henne: JA! <3
Beskriv honom/henne med tre ord: alltid trevlig, ALLTID!

Namn: Ida Granberg
Är ni bra vänner: japp
Kan du lita på han/hon: kan jag väl
Har du kysst han/hon: hahaha, nope
Hur länge har ni kännt varandra: länge, vi har bott på samma gata
Beskriv honom/henne med tre ord: kul, lejd och snäll.

Namn: Johanna Björk
Var träffades ni första gången: fotbollsträning
Är personen viktig för dig: men ja, det är hon :)

Namn: Mamma
Hur länge har ni kännt varandra: sen jag föddes
Har du kysst honom/henne: japp, eller pussat har jag ju
Kan du berätta hemligheter för personen: japp

Namn: Otilia Öhgren
Är ni släkt: nej
Hur är han/hon till sättet: glad
Känner du honom/henne bra? det gör jag

Namn: Therese Brytner
Hur gammal: 18
Bor: Älvsbyn
Hatar du personen: nope :P

Namn: Emil Åhlund
Har du kramat honom/henne: det tror jag
Har du sett personen full: nej
Är personen äldre än du: nej, inte det :D

Namn: Josefin Lindgren
Är han/hon vacker: jadå
Minne av personen: stuttsmatta
Har du hennes/hans msn: jappp :P

Namn: Kajsa NIlsson
Står han/hon nära dig? ja, det tycker iaf jag.
Har du kramat personen: ja det har jag
Har du varit förtjust i honom henne: det är klart jag har, jag är det :O haha skojaa bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0