fullt upp!

jag har inte kunnat skriva så mycket på senaste tiden!
jag har ju nyss kommit hemifrån smånaland, och efter det hade jag inte tid att skriva och sen efter det så bar det av till sutgan tills idag!
när jag kom hem nu så hade jag 287 nya inlägg på bloglovin! :O
fatta jobbigt, fast dock var 150 av dom ifrån då jag var i småland, har en som skriver sjukt mkt och tråkigt, ska sluta följa hon ;>
men i alla fall så nu läser jag igenom alla inlägg, eller ja, läser och läser.
haha, klollar mest på bilder.
jag trodde jag skulle vara med Elina nån dag i helgen men hon sa att hon skulle vara borta i Arvidsträsk hela helgen, men då vart det inte så, hon glömde kanske bort det å var med någon annan istället, haha! :)

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0