min kväll

hejhej! nu sitter jag och kollar på tv.
Hanna har nyss farit hem, var skti trött idag, även om jag sov länge.
först gick vi ut och gick i en timme, efter det for båda hem.
sedan kom hanna till mig, vi gjorde plankstek och sen åt vi det, kmr komma bilder så småning om, bara jag får över de till datorn.
efter det satte vi oss vid datorn, sen så var det robinsson.
jag vill at christian ska ut NU!
han verkar vara så dum, hansäger bara allt rrakt ut, man kan i alla fall tänka efter lite med vad man säger till annat folk tycker jag.
Jag tycker att Nina tror jag hon heter ska vinnna ;>
men i alla fall ska gå nu.
förresten har spotify nere nu, jag ska bara fixa det uppe nu med!
hejdå :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Elina

ja, jätte kul :P okej, hur fick du de ? : )

2009-04-26 @ 16:49:14
URL: http://elinaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0