småland

här kommmer lite snabbt fattat om småland!

Torsdag: Jag och mamma for till tågstationen halv 6 för tåget gick 17.53 ;)
vi skulle då åka till kvart i 7 nästa morgon.

Fredag: Väl famme där byter vi tåg tillnått ställe jag inte vet vad det heter. när vi åkt dom timmarna vi åkte då så kom vi till ett till ställe där det skulle bytas tåg, där åt vi mat på nån resturang! sen kom vi fram till Emmaboda ;) där så la vi undan väskorna och satte oss i plena salen som jag började hata efter ett tag! vi fick veta attt vi skulle vara i 9 olika grupper med ingen man kände ;O den som bodde närmast mig bodde i dalarna. men i alla fall så hade vi lite aktiviteter sen fick man sova i ett klassrum.

Lördag: det mesta av dagen bestod av att halv sova, plena och mässor m.m. orkar inte säga så mycket mer, det var skit bra väder ute och solen bara lös upp hela småland!

Söndag: det mesta av dagen bestod av att halv sova, plena och mässor m.m. orkar inte säga så mkt mer, var inte så bra väder ute idag, lite mulet under dagen. vart ju van SOL där nere :) det var typ GRÖNT gräs överallt.på kvällen var det bankett :) det var inte så spec mat, kött och klyftpotatis, bröd och sallad m.m. efter maten var det efterrätt ;> sen så var det disco inne på skolan, gick inte att vara där alla dansade för det STANK svett. Alla hopppade, skrek och shaka loss! Vart lite roliga minnnen därifrån. och en sak till bara: DET VAR SKIT SNYGGA KILLAR DÄR!


Måndag: Trött efter en lång helg vaknade jag klockan 06.00, satt och halvsov på plena då ingen märkte mig. vart några heta diskussioner där mellan strömbackaskolan och alla andra skolor! :) sedan var det bara att fara där ifrån, Åsa Brännmark fick veta av en kille som hette Henrik att hon var den vackraste tjejen han någonsin hade sett, gulligt :) sen så åkte vi hem vid 3, först buss i en timmme, sen så stanna vi och körde sammurajen, sen tåg i 20 minuter, och sen taxi till flystation. där hoppade vi på ronnebys flygstation mot arlanda, oj vad jobbigt i öronen det var. sen vär framme på arlanda så vart det mat på max och lite godis shopping. Efter det  vart flyg från sthlm till luleå, sen taxi hem till älvsbyn! ni ska bara veta hur skönt jag sov natten från måndag till tisdag, ända tills  klockan ringde klockand 8.

Tisdag: då vakna jag 8, skulle till CS och praoa! hade mycket folk tycker jag, hade en liten mindre förväntan på det, fick jobba med allt typ, ta betalt, göra mat m.m. :) elina kom och åt där med sin mamma med. Mamma ropaar nu att jag ska göra mjölkstuvade makaroner nu, så måste gå. Hejdå :)

PS. John, Maria och Olivia ska skicka bilder, tog inte så många ;>

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Agnees ;)

Var inte banketten på söndan? ;P hanna sa de ;)

2009-04-07 @ 19:08:58
Postat av: Fanny :))

du måste läsa min blogg johanna :D det är super viktigt! lovar

2009-04-07 @ 21:05:09
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0