svanarna är dumma med oss!

Hejsan!
idag började dagen med att jag vaknade kvart i 9 :)
jag började se ett avsnitt av gossip gril, sen gick jag till datorn.
sedan åt jag frukost.
när jag suttit lite på datorn efter det så for jag å mamma till farmor.
vi fika, eller nja, åt frukt, iaf jag.
sen for mamma till vårat gamla hus och höll på i trädgråden för de ville ha hjälp av hon.
jag hjälpte farmor med att he undan en sparc, nå tunga skivor.
sedan satte jag fram hennes ute möbler och hennes cykel.
efter det fixa vi alla blommor, tog bort enriseet som legat på dem.
sen for vi och tömde det i en majbrasa.
när det var klart for jag till Ida :)
vi satt vid datorn ett litet litet tag, sen for vi till bron och försökte fota svanar.
men de dumma sakerna ville inte komma nära oss.
när vi varit där for vi till en åker å gick där, man vart lerig.
sen for vi till idag igen och sköljde av skorna i garaget.
nu har vi precis varit hos mig i en timme typ.
vi har sett oth, ätit och nu ser vi gossip girl för fulla muggar.
ska kolla vidare, sen plugga so :(



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Vilket avsnitt av oth? ;P

2009-04-26 @ 19:51:19
Postat av: Evelina

okej :) menar du en av bilderna till vänster? :) i så fall så kan jag klippa ut den bild du vill ha :) säg bara vilke av dom du vill ha som bidrag och gör ett inlägg där du skriver att du är med och tävlar hos mig :)

2009-04-27 @ 21:22:13
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0