torsdag

idag vaknade vi tidigt på morgonen av att det var kallt inne i husvagnen, var typ 15 grader då vi vaknade, sen så åt frukost.
efter det for vi ut till en sjö som jag inte vet vad den heter.
vi fiskade och bara mådde skönt :)
bara så alla vet så är jag bäst, jag fick 7 rödingar idag.
mamma fick bara 4. lol!
hur har ni det med vädret där hemma?
här är det i alla fall skönt och soligt! ;>
hopppas ni har det bra :)
sen idag före middagen så fick jag lite värmning av annakarin, hon kom och hoppa på mig då jag låg under täcket och började med att hon satte sig på mig, sen började hon tafffsa på min kropp, tur att hon inte har någon snoppp, haha, det där kom ur hennes mun det sista. hon masserade mig på tårna, benen, armarna och sen pussade hon mig i pannna ;>



/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0