långt inlägg!

Hejhejhej!
nu har jag hunnit vara hemma nån timme, kom hemfirån piteå vid 7 tiden kanske, kmr inte ihåg. I alla fall så började det med att efter skolan kom mamma å jonas och hämtade mej. Sedan hämtade vi Elisahbet. Vi bar då av till Piteå för konst och shopping. När vi var i öjebyn plockade vi upp ida på grans. När jag sa till mamma fatta hon inte nå, sa: efter ridhuset ska du ta den tredje infarten. också tar hon den andra. Då sa jag: men du ska ta nästa, åsså då kör hon tillbaka till ridhuset, stannnar utanför, åsså säger jag INTE HÄR! TREDJE EFTER RIHUSET. men hon svänger ändå in. så då måste i in där å vända, sen kör vi till tredje och sen kommer Ida ut, typsikt mamma! Sen i alla fall då vi igen börjat fara kör hon rätt väg ända till piteåstan :O bra jobbat mamma!  Väl framma går jag och Ida till GT, jag köpte: en tunika, två linnen, tre leggings och en T-shirt, mycket bra köp enligt mig. När vi var klar där hade vi tänkt att gå in på H&M, men då ringde vi till Julle för att få veta var hon var, då var hon på Subland där vi skulle äta, så få gick vi dit och käka mat. Mamma, Jonas och Ida tog en baguett, Julia en bakad potatis och jag en kycklingsallad, den var underbart god måste jag säga. rekommenderar den starkt. en for vi till kicks, där inhandlades torr-shampoo. när vi var klara dära så gick vi till en bh affär där jag prövade en, men ville inte ha den. Sedan så for vi in till vila, där prövade jag jeansleggings som jag kunde ha, men jag köpte de inte! Efter det gik vi till PT där min kusin sofia skulle ha en konst utställning, fina bilder var det kan jag lova. Tog bilder dära, en for vi hem, då regnade det och snöade, inte rolig alls, det ska ju vara bra väder denna årstid. När jag kom hem prövade jag alla kläder ifrån affärerna och även det jag beställde ifrån ellos jag kunde ha alla kläder jag beställt och köpt. Nyss har jag ätit räkmackor, gött var de tkan jag säga. SKa be Ida skicka nå bilder men hon ids inte för jag ville vara med i en fototävlingen från då vi fota svanarna, men hon vägrar skicka bilderna vi tog. nu blir det långt, så avrundar hära, hejdå :)

Alla bilder från idag kommer imorgon på bloggen, håll utkik. bara jag kommer ihåg det.
påminn mig gärna!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tyckte faktiskt att min vägbeskrivning var braa!! ;>

hahaha jag kan skicka idag om det inte är för sent ju :P

2009-04-28 @ 15:07:52
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack :D Dom ser nästan giftiga ut haha

2009-04-28 @ 17:13:17
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0