utmaning ;>

Utmaning av Ida och Elin :)
Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer: OtiliaÖ, RebeccaB, KajsaN, MaddeL och AgnesH :)
:)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Jaha, okej ;> går det bra? :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? men jag vill inte ha den på mobilen..

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? okej, så bra :P

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Hej ;> jag kommer till dig efter jag har vari toch provat crossaren, om det går bra? ;>

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? seriöst, jag betalar dig om du kan bränna ut hon n cold på en skiva tills imorgon!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? sjunger adam bra? ;)

7. Vad vill du höra mest av allt? Seriöst! ;o

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?  det får jag inte säga :P

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? viken veka är sommarlåv.? (ja, det stog sådär felstavat i sms:et, inte konstigt, det var ju av emil!)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha så nice svar ;>

2009-04-21 @ 20:12:21
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0