boxer!

igår var det skola, efter det körde jag moppe till malin, skulle sen ut på byn igen och lite bortanför reningsverket strejkar den! SKIT MOPPE! Fick då leda den hem, men som tur är har då pappa lagat den nu :) var två remmar av och saknades skruvar. På kvällen kom Ida och hälsade på och var till senare på kvällen. Elina beställde även från gina, så jag beställde med:  3 trosor, 3 koftar, en skojrta och ett linne. tar kort när det kommer hem, bara allt kommer fram, vart 20 varor.

IDag körde jag moped till skolan. Efter skolan for jag till elina, tog ett recept av hon. Vi for till skolan för vi skulle hämta papper men hon glömde nyckeln till skåpet, då for vi hem igen och såg polisen så vi stanna inne ett tag så den inte skulla ta hon för att köra moped. Sen for vi dit igen, men då hade dom låst. Så vi for på hårateljén och shopppa hårfärg till Anna. Sen hem till mig och börja baka men märker att vi inte hade någon kesella så vi for och handlade det, sen hemma igen så blir det middag. Så jag har inte kunnat skriva förens nu. Ska baka nu, sen kolla på något jag spelat in med våran nya boxer, vi hörs!



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: okej gud va kul:D så glad ja blir:)



hur mår du då ? <3

2009-08-26 @ 20:57:07
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0