byn en sväng ;>

bolliboll, jobi hära!

Sitter inne i mitt fina hus och chillar med Hanna. Hon komtill mig tidigare och då scrappa vi lite, sen cyklade vi ut på byn och köpte godis, gick också in på bokhandeln och mim. Bad Adinas mamma beställde hem några böcker jag ville köpa. Sen for vi till farmor och gick över till Svea. Sen hem igen och scrappa. Nu har ja gnyss läst i ljudet av ditt hjärta, skriver mera sen. Ska ge hanna hennes tröja och kofta.


;O JUSTE; jag måste träna till teoriprovet på måndag!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ääh, it behöver du plugga nå! är ju svinlätt ;o

2009-08-15 @ 21:18:22
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Ida

tror der men ska nog ta en mindre storlek på sportbh:arna tror jag. koftan hade då nästan lite korta ärmar tkr ja! fast jag är ju långarmad av mej hahaha ;D

2009-08-15 @ 21:22:56
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0