farmor

I förrgår for jag till farmor på dagen. Jag var med lilla svea som är hennes granne. När sveas familj och en annan familj skulle äta middag så sitter svea hela tiden och ropar, hanna, kom! jätte glatt. Hanna är då jag, men hon säger inte Johanna. Sen så gör hon det några gånger. Sen så lekte hon med mig istället för hennes kompisar. Sen nä rvi är med hennes kompisar börjar dom också bli som hon, kallar mig hanna och håller mig i handen hela tiden! dom är allt för gullliga! Igår var jag också hos farmor, vi for på fluxen och sen var vi bara hemma. Var hem nån gång då och då för att kolla pisan. Sen for jag till Ida och såg film, sen tillbaka till farmor och sov dära tills idag. Idag sov hon länge, men inte jag så ajg har inte gjort något. Vi har ätit gröt till frukost och sen bara arbetat for hem nu för att kolla till pisan och det. Ska tillbaka nu, hejdå :)


nyduschad och osminkad.
/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0