gina tricot

Igår var jag till piteå, gjorde moppeprovet på kanske 2-3 minuter, så enkelt var det. Sen for jag och mamma till stan, jag skulle handla tre koftor men fanns bara en av dom i fel storlek. När jag kom hem gjorde jag och mamma kycklingsallad och bjöd det till middag. Sen for jag till farmor, men hon skulle plocka potatis så jag var med lilla Svea istället. Vid 7 for jag upp till Ida, vi skulle beställa från gina tricot, men det funkade inte. Så då skulle jag försöka med det då jag kom hem, gjorde det med men nej? man kunde inte ta faktura, skit sida!

Idag vaknade jag 8, sen satte jag mig här och nu ska jag gå igen. Är såååååååååå sugen på att läsa ut ljudet ur ditt hjärta. Senare ska jag kanske och hämta ut ett usb minne vi får för att vi gick teknikkursen :)



/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0