nördsidan! ;>

NO! IT´S RAINING!

Jag har nyss kommit hem från farmor och svea, tur att jag slapp vädret. Hos svea lekte vi med Alicia och Melker, dom tre kommer verkligen inte överens!! Ska nog vara med Ida snart, efter hon ätit och det. Funderar på att gå ut och gå num, men nej, det regnar såklart. Ska nog kolla på bilder och kanske kolla på room raiders som är på tv nu i ett tag framöver.

Läste nyss på Idas blogg om att Julia, alltså min syrra har flyttat neråt i landet flera, flera, flera mil bort. Så nu är det bara jag och Ida kvar uppe på nördsidan. Eftersom Therese bor i Örebro.


Vi på nördsidan. Blondinerna kvar!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

nörDsidan ju! eheheeehe ;D

2009-08-16 @ 16:46:29
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0