teuger

Jag, Ida, Therra och Johanna for till teuger lite tidigare. Vi badade och var på raketen. Och jag kom mig upp ur vattnet två gågner, och det var så  många gånger jag prövade också . Mamma bevisade också att hon klarade det, hon började andas mycket och högt, anfådd.

Sen så for mamma och Anna-Karin och åkte den bakm båten med medans pappa och hunden molly körde båt. Gick inte så speciellt fort, undra om dom ramla i något för vi for medans dom åkte. Tog bilder, men therra har dom, visar dom senare.

Har nyss läst på en blogg att Ahlgers bilar har börjat med rymdgodis. Dom har haft granar, tomtar, däck, bilar i choklad och sura och syrliga. Kanske är det för att Christer Fuglesang kommer den 6:e augusti återigen att ta sig en semester upp till månen :)



/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0