löparheden :)

är det tisdag idag? Jo, det är de för imorgon ska jag till holmträsk och då är det onsdag. Man har så lätt att glömma dag och datum under sommarlovet.

Idag har jag steekt här hemma, har velat bada men helt enkelt inte orkat fara någonstanns. Adina ville att jag skkulle komma men var tyvär tvungen att tacka nej till det. Under dagen for jag och mamma till lomtjärn där julia sommarjobbar och hälsade på, sen for jag hem och direkt til farmor. Hon var inte hemma så jag gick till söta svea.

Förra gången jag var hos hon, 3 dagar sen, då var det inte speciellt soligt..

gullig!


farmor och svea :)


jag och svea



sen började hon ta lite bilder på sig själv ;)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: lisette

Hej hej :) tänkte bara tipsa dig om min outlet-blogg där jag säljer massa kläder väldigt billigt, saker jag knappt använt eftersom jag har för mycket kläder.. Tycker därför det var en toppen idé att sälja massa kläder så att andra kan få nytta av dem, kanske finns något för dig :)

ta en titt på : Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack för tiden, kram lisette! Skriv så snabbt du är intresserad så ordnar vi de..

2009-08-05 @ 00:16:07
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0