paket :)

I Onsdags fick jag hem mitt första paket jag väntat på, en parfyn ifrån bellme.se





Igår fick jag hem 2 av dom andra paketen jag väntade mig, det var från bubbleroom och ellos. Det var bh:ar, sportbh:ar, en svart kofta med ränder på sidan och lite saker man fick med. Nu har jag och Julia nyss prövat ut bh:ar, vart så jag behöll, 4 stycken av dom 9. Och en även från bubbleroom.



Sen även får jag ju hem från bon á parte tror jag, alla fanns inte i lager ju, memn ändå ;>

Idag kom det 4:e paketet från, adlibris, 7 gossipgirl böcker och en harry potter, den nyaste. Fick ju 6,7 gossipgirl av Anna karin, sa att det var dom jag ville ha så då köpte hon dom. Men då had ejag ju beställt dom, så ska skicka tillbaka dom. Ska köpa 8,9 istället då.





/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ska du behålla allt från bubble? :)

2009-08-15 @ 14:44:20
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0