holmträsk

SKTI! JAg ahde uppdaterat från mobilen men det kom inte upp. Var för dålig mottagning.

Skrev i alla fall; Imorse for jag och Therra ut på byn, gick in på ica en snabbis och sen drog vi vidare upp till flurheden och plocka upp  Jolle. Sen efter 40 minuter var vi framme i Holmträsk. Vi lämnade packningen och fro vidare till nourte som var någon kilometer bort. VI badade dära och sen fikade vi. Vi for hem sen och åt kycklingsallad och lite annat. Nu ska vi fara nånstanns Jolle tyckte verka kul. VI hörs!

Lägger till att vi for dit jolle ville, sen gick vi i skogen å leta en stuga, den var grymt fin den. Sen hem och basta och bada i bäcken vid deras stuga. Jag och Johanna klättre genom bäcken på stenar som stack upp ur den. Nu ska jag, therra, julia, johanna och ida upp på Ä-P och äta middag.

lägger in bilderna när jag kommer hem mest troligt.


/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh, ni skulle ha varit längre! har aldrig varit där ju ;D

2009-08-05 @ 20:10:44
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0