blandat inlägg, kanske?

Igår när jag och min familj hade vaknat så drog vi till luleå efter att vi hade käkat frukost. Vi for och kollade på julkalendern, alltså en föreställning som varade i cirka 40 minuter, och kallt var det. Lite innan föreställningen kollade vi in i domkyrkan, jag tror den heter så. Den var ganska fin, och stor. Vi vart erbjudna att stanna på ett barndop, haha!

Sen for vi därifrån till storheden, vi for på biltema först och kollade på ett slutsteg. Men nu har jag så tur att Joel har satt in en bas så att jag inte behöver något slutsteg alls. Sen efter det så for vi på dollar, jag köpte några wounderbaum, fett awesome.

När vi kom hem till Älvsbyn for vi till heart to heart grill och beställde hem 4 potioner thaimat, grymt gott kan jag säga er! Sen efter vi ätit kom Joel och kopplade in basen, sen kom Jossan och sen så var vi vid datorn och så körde vi epa, hehe. Anton och Petter körde också där vi var, kul.





sen for Joel, men inte Jossan. För hon sovde hos mig och så vaknade jag vid 10 och hon lite efter det. Vi tog några bilder igår efter Joel hade farit också.











/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Går Jossan i våran klass? ;o

2009-12-21 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0