I <3 FACEBOOK!


8 saker jag gör just nu;

*
Undrar vad alla andra ska göra ikväll på luciavakan?

*Kollar på blocket på en fin liten bmw, haha!

*Leter efter en mobil på internet, helst en Iphone, alltså jag letar helst efter en sån.

*Nöter facebook all the time!

*bloggar som en idiot just detta tillfälle med lite bilder å lite text..

*Väntar på att Ida ska komma :)

*Skulle egentligen på bio ikväll för Jossan undrade om jag vill följa hon Adina, Julia och Evve, men nej, jag har inte skjuts för jag är själv hemma..

*Kollade just ut genom min syrras rum där jag såg en bil köra in på våran gård och bara vända, det brukar man ju inte precis göra uti mig? ;o efter som jag bor som på en väg där man svägen in till tre olika hus.. konstig förklarning, men dom som vet vars jag bort fattar nog att det är konstigt..

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0