julklapparna

Nu är julafton över och nu väntar jag bara på att det ska bli det nya året, 2010.


Igår på julafton var det endast, jag, mamma, pappa, Julia, farmor och Gotthard här, men ändå hade vi väldigt mycket mat. Vi har världens finaste julgran, en sembratall, eller hur det stavas. I alla fall så gjorde vi det vanliga på julafton. Idag klockan fyra ska vi till Vistträsk på släktmiddag, det ska bli nice.

Måste varit snäll iår, det jag fick var:

♥kupevärmare till epan
♥PENGAR
♥lösnaglar
♥nagelpynt
♥musikalbiljett
♥bo på hotell i februari
♥godiiiiis
♥trisslotter
♥lampa
♥örngott
♥täcke
♥kudde
♥ska få ett nautliuskort
♥fick pengar till en iphone om jag nu ville ha en, om jag köper en sån ska jag få bidrag till det den
♥snälla föräldrar
♥shampoo
♥catwalk, volym och lockigt hår
♥och ännu mera pengar

väldigt bra julklappar!
också nu sitter jag och kolla på iphoner och skal till dom, hitta ett snyggt för 60 kronor, ska köpa det om jag kyckas inhandla en iphone nån gång :)

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0