mästerfotografen jobi :)

Igår klockan halv 11 for som sagt var jag, Sara, Åsa och även Julia till piteå och shoppade. När vi kom dit var det helt folktomt och sen märkte vi att de var 30 minuter tills dom öppnade så då passade vi på att fara till Ö&B och handla lite, även till djurmagasinet och dollar store. på den sistnämnda affären handlade jag rattmudd till min epa, fett nice. Nu slipper jag frysa om händerna. Sen var klockan lite över 12 och vi drog in till stan och shoppade. Jag köpte det som visas på bilderna där nere. Till lunch var det att vi käkade på subland, jag åt en kycklingsallad, dom andra åt någon sorts baguett. När vi for hem lite innan fyra så var det värsta snöröken så det var lite läskigt att åka bil då, men vi överlevde i alla fall som tur är.

 
lite nya trosor frå gina tricot!


ett linne från cubus med paljetter där uppe.


tröja från hm :) puffärmar tiep, lite iaf..


vanligt svart linne från gina, sånna kan man aldrig få för mycket av helt enkelt.

Jag vet att bilderna är fett nice. typ aldrig träffat nån dåligare fotograf, men var ju som tur var inte seriös :)

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0